Midori Sekai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jakenna, female version of Jake Nyagon

Go down

Jakenna, female version of Jake Nyagon Empty Jakenna, female version of Jake Nyagon

Indlæg af Its-Fishy Ons Jul 16, 2014 11:40 pm

Navn: Jakenna
Alder: 17
Race: Catu
Køn: Pige
Farver: Sort

Beskrivelse: Den kvindelig udgave af Jake fra Den Blå Verden som er den modsatte udgave af Den Grønne Verden(Den vi befinder os i) så se Jakes beskrivelse og man ved hvordan hun er xD Den eneste forskel er at hun bærer en maske.

Historie: Jakenna er datter af Froulista's søster, men hun har ligesom Jake takket nej til et liv i luksus fordi hun ikke gider krig og våben(som Jake). Efter at hun ved et uheld røg til Den Grønne Verden besøger hun ikke længere Froulista's slot, men har overvejet at komme et lille smut forbi Froulist's slot. Da hun stadig befandt sig i Den Blå Verden elskede hun at drille Haruka(den mandelige udgave) da de var små og så er hun helt væk i hans søster som hellere vil slå Jakenna for at have drillet hendes bror. Hun er muligvis mestertyv ligesom Jake, men har ligesom ham været fanget et par gange og sidste gang fik brandmærket ordet dø på japansk på hendes venstre skulder(samme som Jake). Ligesom Jake lykkes det også hende at stikke af, men det betyder så også at man må dræbe hende på stedet hvis de finder hende, men kun hvis det lykkes dem at finde ud af hvor hun befinder sig xD. Det er også tilladt for andre at slå hende ihjel og så få en findeløn for det.

Uheldet som gjorde at hun røg til Den Grønne Verden:
Jakenna havde fået besked på at stjæle en dims fra Froulista. Hun fik ikke at vide hvad det var for en dims, bare at hun skulle sjæle den og at hun absolut IKKE måtte røre knapperne på den. Hvad gør Jakenna når hun finder dimsen? Hun rører selvfølgelig ved de forbudte knapper. I løbet af et sekund kom der et lysglimt og pludselig befandt hun sig en skov i en verden som hun ikke kendte. Hun stod i en svedent rundkreds af græs og kiggede sig forvirret omkring. Hun havde stadig dimsen i hånden, men anede ikke hvilke knapper hun havde trykket på. Hun mærker pludselig en brændende fornemmelse i hendes hale og da hun vender sig om ser hun er at der er ild i spidsen af den. I panik begynder hun at løbe skrigende frem og tilbage. Det er så her at Jake dukker op og ser det. Han løfter hende op og løber til den nærmeste sø som han smider hende i. "Hvad i............ O.O" Stopper midt i sin sætning og kigger overrasket på Jake som sender hende det samme udtryk. "Hør, kender jeg dig?" kommer det så tilsidst fra hende. "Neej, men kender jeg dig?" kommer det fra Jake. "Hey, jeg ved det. Jeg kender dig fra spejlet." Jakenna nikker tilfreds og kigger sig omkring. Hun opdager at de befinder sig i en skov uden spejle og at personen foran hende ikke laver samme bevægelser som hende og heller ikke har en dims i den ene hånd. Rejser sig hurtigt op fra vejen og stiller sig i forsvars position "Hvem er du og hvorfor ligner du mig?" kommer det mistænksomt fra hende. "Jeg kunne spørge dig om det samme frøken" kommer det ligeså mistænksomt fra Jake.

Aaaaaaand thats how she came to The Green World and met Jake xD
Its-Fishy
Its-Fishy
Tyv

Antal indlæg : 25
Join date : 16/07/14

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum